Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i powitanie radnych oraz gości.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z XIII sesji Rady Powiatu.
5.
Sprawozdanie Starosty z prac Zarządu Powiatu w okresie między sesjami.
6.
Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach.
7.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Rozpatrzenie raportu o stanie Powiatu Grodziskiego za rok 2024:
a)
przedstawienie raportu,
c)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Zarządowi Powiatu Grodziskiego wotum zaufania.
9.
Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego Powiatu Grodziskiego za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Grodziskiego za 2024 rok:
a)
przedstawienie sprawozdania finansowego,
b)
przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu,
c)
przedstawienie informacji o stanie mienia Powiatu na dzień 31 grudnia 2024 roku,
d)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Grodziskiego za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia jednostki i objaśnieniami,
e)
dyskusja nad sprawozdaniami,
f)
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Grodziskiego za 2024 rok.
10.
Absolutorium dla Zarządu Powiatu Grodziskiego:
a)
przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Grodziskiego w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu Grodziskiego z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok,
b)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej,
d)
podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu Grodziskiego.
11.
Sprawozdanie finansowe Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim za rok 2024.
12.
Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim,
b)
oceny sytuacji ekonomiczno - finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim,
c)
wyboru biegłego rewidenta do badania sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim za rok 2025,
d)
zmiany uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu
e)
udzielenia dotacji z budżetu powiatu na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Powiatu Grodziskiego,
f)
określenia warunków oraz trybu finansowania rozwoju sportu w Powiecie Grodziskim,
g)
organizacji wspólnej obsługi informatycznej jednostek organizacyjnych Powiatu Grodziskiego przez Starostwo Powiatowe w Grodzisku Wielkopolskim,
h)
zmiany uchwały budżetowej Powiatu Grodziskiego na rok 2025,
i)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Grodziskiego na lata 2025-2040.
j)
zmieniająca uchwałę Nr X/77/2025 z dnia 25 lutego 2025 r. w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2025 roku
13.
Wolne głosy i informacje.